
Cooperation Agreement between Faculty of Mass Communication & IMFND
لتوفير فرص عمل متميزة للخريجين وبرامج تدريب متقدمة للطلاب بكبرى الشركات والهيئات والمؤسسات المحلية والعالمية
وقعت أ. د.أماني فهمي عميد كلية الإعلام اتفاقية تعاون مع أكاديمية تسويق رقمي المتخصصة في تقديم دورات وورش عمل لجميع المستويات في مجالات الذكاء الاصطناعي والتسويق الرقمي بحضور أ. عبدالرحمن سليم المدير التنفيذي ومؤسس الشركة
:أهداف التعاون
تدريب الطلاب عمليا داخل الأكاديمية
تنظيم ورش عمل وبرامج متخصصة لتعزيز مهارات طلاب الجامعة
تطوير مهارات الطلاب للمنافسة في أسواق العمل المحلية والدولية.
تمكين الطلاب من مواكبة التغييرات المستمرة بمجالات الذكاء الاصطناعي والتسويق الرقمي
In order to provide outstanding job opportunities for graduates in major local and international companies, organizations, and institutions, as well as advanced training programs for students,
Prof. Dr. Amany Fahmy, Dean of the Faculty of Mass Communication, signed a cooperation agreement with Integrated Marketing Foundation (IMFND), a one-stop digital marketing academy that provides cutting-edge courses and workshops for all levels of the digital marketing spectrum in the presence of Mr. Abdelrahman Selim, CEO and Founder of the company.
Cooperation of Protocol Objectives:
- Providing hands-on practical training for students within the academy
- Organizing workshops and specialized programs to enhance university students’ skills
- Developing students’ abilities to compete in local and international job markets
- Enabling students to keep up with ongoing changes in the fields of artificial intelligence and digital marketing